Dersom ditt Baha apparat er ødelagt, kan du sende det inn til følgende adresse:

Cochlear Norway AS
Postboks 6614, Etterstad
0607 Oslo

Det er viktig å huske at du:
1. Sender med sporbar post og i en vattert konvolutt da apparatet har høy verdi.
2. Legger brukerinformasjon med i pakken og beskriver hva som feiler apparatet.
3. Legger du med informasjon om et mobilnr, mottar du en SMS når pakken er klar til henting på postkontoret.

(Har du printer? Send oss en forespørsel HER, så kan vi sende deg en returlapp på e-post)

Vi reparerer/erstatter apparatet, og returnerer samme dag det mottas hos oss (så fremt det lar seg gjøre å hente innstillinger fra apparatet).
Reparasjonskostnadene dekkes av NAV etter utgått garantitid.
Retur av apparat etter reparasjon er gratis og tar normalt 1-3 virkedager.

Vi kan returnere apparatet med Ekspress leveranse:
Leveransetid: 1-2 virkedager
Pris: 240 kr – faktura ettersendes i posten
Leveres på dør, mellom 08:00 og 16:00.
Vær oppmerksom på at du må være hjemme for å motta din pakke mellom dette tidsrommet. Pakken kan også leveres til arbeidssted, legg da inn både bedriftens navn og ditt eget navn i infoskrivet du legger i pakken.
VIKTIG: Om ekspress er ønskelig, må telefonnr være med!

Om du er usikker om ditt Baha apparat behøver å sendes til reparasjon, kan du ta kontakt med vår Kundeservice for veiledning, via:
Tlf: 22 59 47 00
E-post: norway@cochlear.com
Mer kontaktinformasjon finner du her.

Bor du i Oslo eller i nærheten?
Da kan du ta deg en tur innom vårt kontor, så kan vi få byttet ut apparatet ditt mens du er her! (Så fremt det lar seg gjøre å hente innstillinger fra apparatet).