• Nucleus®
    • True Wireless-enheter
    • Kanso™ 2 (Ny)
    • Kanso™
    • Nucleus® 7
    • Nucleus® 6
    • Nucleus® 5
  • Baha®
    • True Wireless-enheter
    • Baha® 5 SuperPower
    • Baha® 5 Power
    • Baha® 5
    • Baha® 4
    • Baha® BP100 og BP110
  • Lei en ferieprosessor
  • Reparasjon av lydprosessor
    • CI reparasjon
    • BAHA reparasjon
  • Brukerstøtte
    • Ofte stilte spørsmål
    • Brukermanualer og Hurtigveiledninger
    • Lydprosessor og app-kompatibilitet
    • Sammenlign lydprosessorer
  • Meny
    • Kontakt oss
    • Handlekurv
    • Til kassen
  • Hopp til hovedinnhold
  • Hopp til hovedmeny

Cochlear Norway AS

  • Nucleus®
    • True Wireless-enheter
    • Kanso™ 2 (Ny)
    • Kanso™
    • Nucleus® 7
    • Nucleus® 6
    • Nucleus® 5
  • Baha®
    • True Wireless-enheter
    • Baha® 5 SuperPower
    • Baha® 5 Power
    • Baha® 5
    • Baha® 4
    • Baha® BP100 og BP110
  • Lei en ferieprosessor
  • Reparasjon av lydprosessor
    • CI reparasjon
    • BAHA reparasjon
  • Brukerstøtte
    • Ofte stilte spørsmål
    • Brukermanualer og Hurtigveiledninger
    • Lydprosessor og app-kompatibilitet
    • Sammenlign lydprosessorer
  • Meny
    • Kontakt oss
    • Handlekurv
    • Til kassen
Du er her:
  • Forside
  • Reparasjon av lydprosessor
  • Reparasjon av CI lydprosessor

Reparasjon av CI lydprosessor

CI reparasjon

Innfyllingsskjema dersom din lydprosessor ikke fungerer, og du behøver en ny tilsendt fra Cochlear.

Dersom skjemaet sendes inn før kl 14:00, vil en reparasjonserstatning bli sendt samme virkedag.
I pakken du mottar er det vedlagt en returlapp slik at du kan returnere den ødelagte lydprosessoren kostnadsfritt tilbake til oss.
Dette bør gjøres innen 3 dager.

Skjemaet fylles ut med informasjon om bruker, og CI-prosessoren som ikke fungerer.
  • Informasjon om CI

  • Hvilken side er prosessoren på?
  • Info ved valg av to lydprosessorer: Informasjonen du velger nedenfor gjelder for begge prosessorene. Om det er forskjellig prosessortype fra høyre til venstre, forskjellig feil, eller annet, kan dette spesiferes under "Bekrivelse av feil" når man trykker på "Annet". Spesifer også øreside det gjelder.
  • Det er svært viktig at du feilsøker lydprosessoren din så grundig som mulig før du ber oss om å erstatte denne.
  • Huk av punkter! Bekreft å ha forsøkt/testet alle de følgende punkter før innsending av dette skjema.
  • Huk av punkter! Bekreft å ha forsøkt/testet alle de følgende punkter før innsending av dette skjema.
  • Huk av punkter! Bekreft å ha forsøkt/testet alle de følgende punkter før innsending av dette skjema.
  • Vennligst beskriv feilen så tydelig som mulig


  • Personaldata

  • Dersom du ønsker varsel på SMS når din pakke er klar til henting, eller ved valg av ekspress pakke, må dette feltet fylles ut!
  • Faktura vil bli ettersendt i postkassen (Gjelder valg av ekspress)
  • Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.
  • Personvernpolicy
  • Salgsvilkår
  • Kontaktinformasjon
  • Facebook
  • Twitter
  • YouTube

Kontakt oss

Telefonnummer: 22 59 47 00
SMS-nummer: 906 12 843
Epostadresse: norway@cochlear.com

Kontaktskjema og andre løsninger finner du HER

Åpningstider / Telefontider

Mandag til fredag: 10:00 - 16:00

SOMMERTIDER
(Gjelder fra 01.juli - 15.august)
Besøkstid: Mandag til fredag kl.10:00 - 15:00
Telefontid: Mandag til fredag kl.10:00 - 16:00
idiumWordPress
Personvern og cookies

Denne erklæringen gjelder for Cochlear Norway AS med tilhørende nettsider.

Hva er informasjonskapsler (“cookies”) og lokal lagring av data?

Når du besøker nettsidene våre lagres det ulike typer data lokalt på din enhet via nettleseren din. Dataene kan for eksempel inneholde brukerinnstillinger, informasjon om hvordan du har surfet på våre nettsider, hvilken nettleser du bruker, hvilke annonser du har blitt vist. Slike “lokalt lagrede data” kan brukes til å tilpasse innhold og funksjoner på tjenestene til deg, og dermed bidra til å gjøre ditt besøk bedre tilrettelagt og mer meningsfullt for deg. Informasjonskapsler inneholder ikke direkte identifiserbare data om deg (slik som navn, adresse, telefonnummer og liknende), men informasjon om nettleseren din og aktivitet som har funnet sted gjennom denne.

Hva bruker vi informasjonskapsler og lokalt lagret data til?

Vi bruker lokal lagring av data for å:

  • Levere og tilpasse tjenestene våre til enheten og nettleseren du bruker
  • Gi deg relevant og tilpasset innhold
  • Måle og analysere trafikken på nettsidene

Både Cochlear Norway AS og våre underleverandører (for eksempel Idium AS som leverandører av denne nettsiden) lagrer data lokalt på din enhet. Eventuelle underleverandører er da underlagt databehandleravtaler og får ikke bruke dataene til annet enn å levere tjenesten vi har bestilt av dem. For mer info om hvordan Idium AS sine tjenester behandler persondata se her.