Dersom ditt Baha apparat er ødelagt, kan du sende det inn til følgende adresse:

Cochlear Norway AS
Postboks 6614, Etterstad
0607 Oslo

Det er viktig å huske at du:
1. Sender med sporbar post og i en vattert konvolutt da apparatet har høy verdi.
2. Legger brukerinformasjon med i pakken og beskriver hva som feiler apparatet.
3. Legger du med informasjon om et mobilnr, mottar du en SMS når pakken er klar til henting på postkontoret.

Vi reparerer/erstatter apparatet, og returnerer samme dag det mottas hos oss (så fremt det lar seg gjøre å hente innstillinger fra apparatet).
Retur av apparat etter reparasjon er gratis og tar normalt 1-3 virkedager.

Vi kan returnere apparatet med Ekspress leveranse:
Leveransetid: 1-2 virkedager
Pris: 240 kr – faktura ettersendes i posten
Leveres på dør, mellom 08:00 og 16:00.
Vær oppmerksom på at du må være hjemme for å motta din pakke mellom dette tidsrommet. Pakken kan også leveres til arbeidssted, legg da inn både bedriftens navn og ditt eget navn i infoskrivet du legger i pakken.
VIKTIG: Om ekspress er ønskelig, må telefonnr være med!

Om du er usikker om ditt Baha apparat behøver å sendes til reparasjon, kan du ta kontakt med vår Kundeservice for veiledning, via:
Tlf: 22 59 47 00
E-post: norway@cochlear.com